I. Administrator i dane kontaktowe:

Administratorem danych osobowych Użytkowników (osób odwiedzających Stronę) przetwarzanych w związku z korzystaniem z serwisu pod adresem https://www.artmedica-torun.pl/ (zwana w niniejszej polityce jako „Strona” lub „Serwis”) jest Klinika Medyczna ArtMedica
z siedzibą w Toruniu przy ul. Szosy Chełmińskiej 166 (zwana dalej „Administratorem”).

Kontakt z Administratorem jest możliwy na adres siedziby Administratora lub pod adresem e-mail: rodo@artmedica-torun.pl.

 

 

II. Cele, podstawa i czas przetwarzania danych osobowych Użytkowników:

 

1. Korzystanie ze Strony:

Cele i podstawa przetwarzania danych osobowych:

W związku z korzystaniem ze Strony Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników. Dane przetwarzane są w celu umożliwienia korzystania ze Strony i jej funkcjonalności (np. treści zawartych na Stronie dotyczących działalności i usług Administratora). Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w związku z realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora, takich jak promowanie swoich usług, przedstawienie profilu działalności, usprawnienie kontaktu. W uzasadnionych przypadkach dane osobowe mogą być przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed kierowanymi do Administratora roszczeniami (również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora rozumianych jako obrona swoich praw).

Okres przechowywania danych osobowych:

Dane osobowe Użytkowników przechowywane są przez czas korzystania ze Strony i jej funkcjonalności. W uzasadnionych przypadkach mogą być przechowywane dłużej – w zależności od celu jakiemu będą służyć (np. do czasu zakończenia prowadzenia kontaktu; w sprawach spornych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń, a w przypadku rozpoczęcia sporu – do czasu jego prawomocnego zakończenia).

Odbiorcy / kategorie odbiorców:

Odbiorcami danych (podmiotami, którym dane mogą zostać ujawnione) mogą być: podmioty wspierające Administratora w zapewnieniu funkcjonowania Strony, podmioty wspierające Administratora w zarządzaniu plikami cookies, dostawcy usług IT, dostawcy systemów i narzędzi.

Obowiązek podania danych osobowych:

Podanie danych osobowych jest dobrowolne – jednak może być niezbędne do korzystania z określonych funkcjonalności Strony (bez ich podania może nie być możliwe korzystanie z niektórych funkcjonalności).

2. Kontakt:

Cele i podstawa przetwarzania danych osobowych:

W przypadku zainicjowania kontaktu poprzez formularz kontaktowy dostępny na Stronie dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia skontaktowania się z Administratorem i w celu dalszego prowadzenia tej komunikacji. Dane przetwarzane są w tym celu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO gdyż przetwarzanie jest niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora polegających na prowadzeniu kontaktu z zainteresowanymi Użytkownikami. W uzasadnionych przypadkach dane osobowe mogą być też przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed kierowanymi do Administratora roszczeniami (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora rozumianych jako obrona swoich praw).

Okres przechowywania danych osobowych:

Dane osobowe przetwarzane są do czasu zakończenia kontaktu, następnie mogą być przechowywane w celach dowodowych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń. W spawach spornych dane osobowe mogą być przechowywane do czasu wyjaśnienia sporu lub jego prawomocnego zakończenia.

Odbiorcy / kategorie odbiorców:

Odbiorcami danych (podmiotami, którym dane mogą zostać ujawnione) mogą być: dostawcy usług IT, dostawcy systemów, podmioty świadczące usługi doręczania korespondencji, podmioty świadczące usługi niszczenia nośników danych, podmioty wspierające Administratora pod kątem prawnym (w tym świadczącym usługi z zakresu ochrony danych osobowych).

Obowiązek podania danych osobowych:

Podanie danych kontaktowych jest niezbędne do prowadzenia komunikacji, brak ich podania może skutkować brakiem możliwości skontaktowania się z Administratorem lub brakiem możliwości uzyskania informacji zwrotnej.

3. Prowadzenie profili w mediach społecznościowych:

Cele i podstawa przetwarzania danych osobowych:

Administrator prowadzi profile w portalach społecznościowych, w których przekazuje informacje na temat swojej działalności. W związku z prowadzeniem tych profili przetwarza dane osobowe Użytkowników odwiedzających te profile (np. w sytuacji dokonania przez Użytkownika interakcji jak polubienie, obserwowanie, dodanie komentarza). Administrator przetwarza dane w celu prowadzenia profili, przekazywania informacji, usprawnienia komunikacji i promowania swojej działalności. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w związku z realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora, takich jak prowadzenie działań informacyjnych, usprawnienie kontaktu.

Okres przechowywania danych osobowych:

Dane osobowe przetwarzane są przez czas prowadzenia danego profilu, o ile wcześniej Użytkownik portalu sam nie dokona usunięcia swojego profilu lub swojej reakcji (np. usunie komentarz na post, cofnie polubienie, przestanie obserwować profil).

Odbiorcy / kategorie odbiorców:

Odbiorcami danych (podmiotami, którym dane mogą zostać ujawnione) mogą być: każda osoba, która odwiedzi profil Administratora i zapozna się z reakcją Użytkownika portalu (np. dodanym komentarzem). Odbiorcami danych są też dostawcy portali społecznościowych: jako odrębni administratorzy danych użytkowników korzystających z tych serwisów lub współadministratorzy tych danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez dostawców serwisów społecznościowych znajdują się w politykach prywatności poszczególnych portali.

Obowiązek podania danych osobowych:

Podanie danych osobowych w związku z korzystaniem z profilu Administratora jest dobrowolne.

 

III. Przysługujące prawa:

 

W związku z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownikom przysługują (na podstawie i w granicach określonych w przepisach RODO) następujące prawa:
- dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii danych osobowych,
- sprostowania danych osobowych,
- usunięcia danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
- wycofania zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem),
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

IV. Dodatkowe informacje o przetwarzaniu

 

Dane osobowe nie są poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu (o których mowa w art. 22 RODO).

Dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich (poza obszar EOG).

V. Stosowanie plików cookies:

W ograniczonym zakresie możemy zbierać dane osobowe automatycznie za pośrednictwem plików cookie znajdujących się na naszej stronie internetowej. Cookie to małe pliki tekstowe zapisywane na komputerze użytkownika lub innym urządzeniu mobilnym, w czasie korzystania przez niego z serwisów internetowych. Pliki te służą m.in. korzystaniu z różnych funkcji przewidzianych na danej stronie internetowej lub potwierdzeniu, że dany użytkownik widział określone treści z danej witryny internetowej. Wśród plików cookie wyróżnić możne te, które są niezbędne do działania strony www.artmedica-torun.pl. Należące do tej kategorii pliki cookie wykorzystywane są, aby zapewnić: utrzymanie sesji użytkownika, zapisanie stanu sesji użytkownika, monitoring dostępności usług. Kolejna kategoria plików cookie, to pliki, które wprawdzie nie są niezbędne do korzystania z Serwisu, ale ułatwiają korzystanie z niego. Wykorzystuje się je, aby umożliwić: przywrócenie sesji użytkownika, sprawdzenie czy zapis do plików cookie funkcjonuje prawidłowo, ustawienie preferowanego języka. Administrator korzysta też z usług podmiotów trzecich, których lista stale zmienia się, a które wykorzystują pliki cookie w następujących celach: monitorowanie ruchu stronie WWW, zbieranie anonimowych, zbiorczych statystyk, które pozwalają nam zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej i umożliwiają nam ciągłe doskonalenie naszych usług, kontrolowanie jak często pokazywana jest użytkownikom wybrana treść, kontrolowanie jak często użytkownicy wybierają daną usługę.

 

VII. Wejście w życie Polityki:

 

Niniejsza Polityka wchodzi w życie z dniem 21.12.2024.